Interessant:

Simyo vergroot databundels en verlaagt prijs

nieuws 18 december 2017 om 11:05

Sim Only provider Simyo maakt per vandaag zijn databundels groter en verlaagt daarnaast de prijzen van de bundels. Ook introduceert het een nieuw klantenservicekanaal voor klanten: live chat.

Omdat er steeds meer mobiele data wordt gebruikt introduceert Simyo een nieuwe 8 GB databundel. De nieuwe bundel kost 17 euro per maand bij een Sim Only abonnement. Sluit je een jaarcontract af, dan kost de bundel 16 euro per maand.

Simyo verlaagt ook de prijzen van de 4 GB en 2 GB-bundel naar respectievelijk 13 euro en 10 euro per maand. De prijs voor de bundel met 1 GB blijft ongewijzigd. De onbeperkte belbundel is ook per direct in prijs verlaagd naar 12 euro per maand. Als je al klant ben van Simyo kan je via Mijn Simyo de nieuwe tarieven zelf activeren

Naast grotere internetbundels en lagere prijzen introduceert Simyo ook een nieuw klantenservicekanaal voor zijn klanten. Je kan per vandaag live chatten met een medewerker via de klantenservicepagina van Simyo. Hiermee worden ze nog sneller geholpen door onze klantenservice.

Mischa Oudolf, Brandmanager bij Simyo, over de nieuwe bundels: “Bij alle beslissingen die we nemen is de belangrijkste vraag: ‘Wordt de klant hier blij van?’ Daarom introduceren we nu deze grotere bundels voor een lagere prijs. Live chat moet het voor onze klanten nóg makkelijker én sneller maken om onze klantenservice te bereiken. Hier worden onze klanten ontzettend blij van en wij natuurlijk ook!”

Eind oktober introduceerden Simyo samen met KPN al Simyo Compleet. Compleet is ook ontstaan dankzij suggesties van Simyo-klanten. Eerder dit jaar maakte Simyo 4G gratis voor alle klanten. Sinds 2014 scoort Simyo al consequent de hoogste NPS-score van de telecommarkt. In de laatste meting van november 2017 is de NPS-score voor Simyo op +36 uitgekomen.

portablegear.nl