Interessant:

Win kaarten voor Lil Kleine met Tele2

nieuws 26 september 2016 om 14:28

Vrijdag 30 september geeft rapper Lil’ Kleine zijn grootste concert ooit in geboortestad Amsterdam. In de Heineken Music Hall sluit de artiest zijn Topdown Tour af met een ‘Grand Final’ concert. In de week voorafgaand aan het concert kunnen zijn fans op vernieuwende wijze kaarten winnen via Snapchat.

De zanger, die er op regelmatige basis op los snapt, beloont in samenwerking met Tele2 zijn meest loyale volgers met exclusieve Snaptickets. Wie oplet en de vervliegende Snapchat Stories het snelst weet vast te leggen, verzekert zich van een fantastische vrijdagavond inclusief Meet & Greet.

De samenwerking tussen Tele2 met rapper Lil' Kleine en zijn goede vriend Ronnie Flex was al eerder een groot succes. De hit ‘Niet omdat het moet,’ geïnspireerd op de commercial van Tele2, racete naar de nummer één in GfK Single Top 100. De spectaculaire bijhorende clip die de telecomprovider mogelijk maakte, is inmiddels meer dan negen miljoen keer bekeken. Nu introduceert Tele2 de Snapticket, waarmee zij de succesvolle samenwerking met de rapper voortzetten.

Lil’ Kleine deelt via zijn persoonlijke Snapchataccount tien video’s met daarin een te winnen Snapticket. Fans dienen hier op exacte het juiste moment een screenshot van te maken en deze met het Tele2 account delen op Snapchat. Wie dit het snelste voor elkaar weet te boksen wint twee tickets voor het afsluitende concert, inclusief een Meet & Greet met Lil’ Kleine. In totaal vergeeft de rapper namens Tele2 twintig tickets, exclusief voor Snapchat fans.

Cilesta van Doorn, managing director Brand & Communications bij Tele2: "In onze samenwerking met artiesten als Lil’ Kleine treden we liever niet op als een traditionele sponsor, maar voegen we graag daadwerkelijk iets cools toe. In dit geval betekent dat ervoor zorgen dat de allergrootste fans van Lil’ Kleine, die zijn iedere move volgen via Snapchat, een kans krijgen aanwezig te zijn bij het laatste concert van de Topdown Tour."

Michiel van der Linden, Account Director bij Code d'Azur: "Lil’ Kleine is de Nederlandse koning van Snapchat, hij deelt alles met zijn fans. We hebben een slimme manier bedacht om de gezamenlijke doelgroep van Tele2 en de jonge rapper te bereiken met content die daadwerkelijke waarde voor ze heeft."

portablegear.nl