Interessant:

ABN AMRO klantenservice via WhatsApp

nieuws 15 juli 2015 om 13:51

ABN AMRO start vanaf vandaag een proef van een half jaar met klantenservice viaáWhatsApp.áABN AMRO wiláonderzoeken of deze vorm van serviceverlening aansluit bij de wensen die klanten hebben.

ABN AMRO biedt een willekeurig geselecteerde groep klanten de mogelijkheid omávia het laagdrempelige WhatsApp vragen te stellen of opmerkingen te delen. Als de test een succes blijkt introduceert de bank deze nieuwe vorm van dienstverlening voor alle klanten.

"Onze klanten moeten 24/7, snel en op een zo eenvoudig mogelijke manier met ons in contactákunnen komen. WhatsApp biedt die mogelijkheid. In navolging van de service die we bieden opáFacebook, Twitter en Linkedin biedt WhatsApp een extra mogelijkheid. De komende maandenágaan we onderzoeken of deze vorm van serviceverlening aanslaat bij onze klanten", licht AndiusáTeijgeler, directeur Customer Experience van ABN AMRO toe.

ABN AMRO nodigt de komende maanden willekeurig geselecteerde klanten uit om de nieuweáservice te testen. In verband met de strenge privacyrichtlijnen van de bank kunnen klanten geenáinformatie of toelichting krijgen ten aanzien van saldo, transacties of offertes. De bank neemt dan telefonisch contact op.

ABN AMRO Ideal-app
ABN AMRO Ideal-app

portablegear.nl