Interessant:

Onweer slaat in in selfiestick

nieuws 8 juli 2015 om 09:35

Een man die in de bergen van Wales aan het wandelen was, en daarbij een metalen selfiestick meedroeg, zou zijn overleden doordat onweer in de selfiestick zou zijn ingeslagen.

Meerdere wandelaars raakten gewond bij een heftige en onverwachte onweersbui in de†Brecon Beacons, bergen in Wales. Een van de wandelaars is overleden, naar verluidt omdat hij een metalen selfiestick meedroeg, waarin de bliksem zou zijn ingeslagen. Drie andere wandelaars raakten gewond en moesten naar het ziekenhuis nadat zij door de bliksem werden getroffen. Eentje had last van tijdelijke verlamming.

In de zomer van 2004 raakte een†Chinese man†gewond, toen hij tijdens het bellen door de bliksem getroffen werd. In 2007 overleed een†Ierse soldaat†doordat bliksem insloeg op zijn mobiel. In 2008 sloeg de bliksem in†op een mobieltje van een vrouw uit ServiŽ.

Selfiestick
Selfiestick

Selfiesticks zijn momenteel verboden op veel†muziekfestivals, in veel†voetbalstadions†en in Disney-pretparken.

portablegear.nl