Interessant:

Samsung Mobile hoofdsponsor Symphonica in Rosso 2011

nieuws 3 december 2010 om 10:39

Samsung Mobile is de hoofdsponsor van de zesde editie van Symphonica in Rosso; deze editie heeft als hoofdartiesten Nick & Simon en vindt 11 oktober 2011 plaats.

"Symphonica in Rosso heeft de afgelopen jaren bewezen een ijzersterk merk te zijn met een grote aantrekkingskracht op onze doelgroep", vertelt Geert Mol, Marketing Manager Mobile van Samsung. "Vorig jaar waren wij hoofdsponsor van de concertreeks met Sting. Daarover waren wij zo te spreken, dat we hebben besloten ook hoofdsponsor te worden van de zesde editie van Symphonica in Rosso."

Chris Havinga, producer Symphonica in Rosso, vindt het fantastisch dat Samsung, de marktleider in mobiele telefoons, opnieuw heeft gekozen voor Symphonica in Rosso. "Het bewijst de kracht van het concept en de vele mogelijkheden die een merk heeft om activaties te ontwikkelen die ook rendement opleveren. De samenwerking met Samsung biedt ons mogelijkheden om nieuwe mobiele toepassingen voor Symphonica in Rosso te ontwikkelen."

De eerste vijf edities van Symphonica in Rosso trokken ruim 700.000 bezoekers verdeeld over 23 uitverkochte GelreDome concerten. Eerder betraden Marco Borsato, Paul de Leeuw, Lionel Richie, Diana Ross en Sting het podium van het succesvolle Symphonica in Rosso.

portablegear.nl