Scherm2,2"
OSToesteleigen
Opslag MB
Foto Sony NWZ-A15 1 Foto Sony NWZ-A15 2

De Sony Walkman NWZ-A15 is een digitale High-Resolution audio-muziekspeler, die zeer gedetailleerd geluid biedt. Deze mediaspeler is uitgerust met de digitale S-Master HX-versterker van Sony. Deze geavanceerde technologie verwerkt op accurate wijze enorme hoeveelheden audiodata met een grote bandbreedte, terwijl ruis en vervorming tot een minimum worden beperkt. Het systeem werkt ook efficiënt: de batterij gaat tot wel 30 uur mee wanneer je naar muziek in hoge resolutie luistert, of 50 uur in MP3-kwaliteit. De Walkman A15 is voorzien van snufjes die je ook vindt bij hifi-componenten uit de top van het assortiment, zoals het gebruik van uiterst zuivere, loodvrije soldeermetalen voor een zeer gedetailleerd geluid met evenwichtige, top-, midden- en bastonen. De kabel is versterkt met extra dikke draden voor minder impedantie (weerstand), minder geluidsvervorming en diepere bastonen. De bijzonder degelijke, gegoten aluminium behuizing gaat elektrische ruis tegen en stabiliseert daarmee de geluidsweergave. Ook als je luistert naar cd-opnames met een lage bitrate of zwaar gecomprimeerde MP3-bestanden zorgt de DSEE (Digital Sound Enhancement Engine) HX-technologie voor aanmerkelijk betere geluidskwaliteit. Verloren hoogfrequente geluidsinformatie wordt op slimme wijze hersteld, zodat je meer van alle muziek hoort dan op een cd-speler. De Sony NWZ-A15 heeft een 2,2-inch kleurendisplay, komt met 16GB geheugen (uitbreidbaar via microSD) en ondersteunt NFC en Bluetooth. Naast dit model voert Sony ook de NWZ-A17 (met 64GB).

Prijzen en beoordelingen Sony NWZ-A15

Van de Sony NWZ-A15 staan op dit moment geen prijzen in de prijzendatabase van PortableGear. De Sony NWZ-A15 is door één bron getest met als (gemiddeld) cijfer een 8,0. Lees in het Sony NWZ-A15 testoverzicht de test

Specificaties Sony NWZ-A15

ProductSony NWZ-A15
Verkoopstart2014