Resolutie16,2 megapixel
Zoom12x
Scherm2,7"
Foto Samsung WB35F 1 Foto Samsung WB35F 2 Foto Samsung WB35F 3

De Samsung WB35F is een compacte camera met een 16,2-megapixel sensor en 12-voudige optische zoom. Video's zijn in HD-kwaliteit op te nemen en foto's en video's sla je op op een microSD/microSDHC/microSDHC-geheugenkaart. Bijzonder is de ondersteuning van NFC en WiFi en Samsungs nieuwe Tag & Go-functionaliteit, waarmee je de camera eenvoudig aan een smartphone koppelt, simpelweg door de twee apparaten tegen elkaar aan te houden. Vervolgens kan je gebruik maken van functies als Photo Beam (een foto van de camera wordt meteen naar je smartphone verstuurd), MobileLink (waarmee je een selectie foto's kan maken om naar je smartphone over te zetten) en Remote View Finder (waarmee de camera via je smartphone is te bedienen en je smartphone functioneert als viewfinder). De Smart Auto-modus helpt je automatisch de juiste instellingen in verschillende omstandigheden te vinden en met Live Panorama maak je fraaie panorama-foto's. Tegelijkertijd met dit model is de WB50F (met als extra een zachte flitser geintegreerd in het design) geintroduceerd.

Geheugen en connectivity

De Samsung WB35F heeft 30 MB intern opslaggeheugen. Het geheugen is uitbreidbaar met een geheugenkaart (microSD, microSD en microSDXC). De camera ondersteunt verder WiFi (voor draadloze communicatie met thuis- of bedrijfsnetwerken) en een VideoOut aansluiting.

Resolutie en lens

De WB35F is uitgerust met een 16,2 megapixel ccd-chip en een lens met een zoomrange van 24 - 288 mm (35 mm equivalent). Dankzij de hoge resolutie kan je foto's afdrukken op posterformaat. Ook uitsnedes van je foto zijn door de hoge resolutie nog steeds scherp af te drukken op groot formaat. Met de 12,0-voudige optische zoom kan je details scherp te fotograferen. Tevens wordt er gebruik gemaakt van image stabilisatie, waardoor kleine bewegingen van de gebruiker worden geneutraliseerd.

Prijzen en beoordelingen Samsung WB35F

Van de Samsung WB35F staan op dit moment geen prijzen in de prijzendatabase van PortableGear. Er is geen beoordeling van de Samsung WB35F beschikbaar.

Specificaties Samsung WB35F