Beschikbaar
Scherm6,0"
Touchscreen
Opslag MB
Foto Pocketbook Touch Lux 3 1 Foto Pocketbook Touch Lux 3 2 Foto Pocketbook Touch Lux 3 3

De Pocketbook Touch Lux 3 (TL3) is de opvolger van de PocketBook Touch Lux 2 en beschikt als belangrijkste vernieuwing over een hogere kwaliteit eInk Carta HD-display in plaats van een eInk Pearl HD-display. Dit display zorgt voor een hoger contrast en minder reflectie, waardoor je kleine tekst nog beter kan lezen. De afmeting van het touchdisplay is met 6-inch verder niet veranderd. De Touch Lux 3 is daarnaast voorzien van een LED-lampje aan de voorzijde, zodat je ook in het donker van je e-books kan genieten. Dankzij de ingebouwde WiFi-module biedt de Touch Lux 3 toegang tot online services als Dropbox, Send-to-PocketBook en Pocketbook Sync. Deze e-reader heeft een ingebouwde browser en komt met enkele spelletjes (Klondike, Sudoku, Chess) voorgeinstalleerd. Met de voorgeinstalleerde ReadRate-app kan je boekvoorkeuren delen en boekaanbevelingen van vrienden ontvangen. Het 4GB geheugen is uitbreidbaar via microSD (tot 32GB) en biedt genoeg plaats voor duizenden boeken. De 1GHz processor zorgt voor degelijke prestaties en naast 18 verschillende e-bookformaten ondersteunt de Touch Lux 3 ook vier grafische bestandsformaten (JPEG, BMP, PNG en TIFF). De 1.300 mAh batterij biedt genoeg energie voor 8.000 pagina-omslagen (zonder gebruik frontlicht).

Prijzen en beoordelingen Pocketbook Touch Lux 3

Van de Pocketbook Touch Lux 3 staan op dit moment geen prijzen in de prijzendatabase van PortableGear. De Pocketbook Touch Lux 3 is door 2bronnen getest met als (gemiddeld) cijfer een 8,9. Lees in het Pocketbook Touch Lux 3 testoverzicht de testen

Specificaties Pocketbook Touch Lux 3

ProductPocketbook Touch Lux 3
Aankondiging2015