menu sluiten
Hoofdpagina Nieuws tips testen
Telefoons Audio Tablets navigatie camera's e-readers Wearables
zoek

Philips GoGear RaGa review

Beschikbaar
Foto Philips GoGear RaGa (1)Foto Philips GoGear RaGa (2)Foto Philips GoGear RaGa (3)Foto Philips GoGear RaGa (4)Foto Philips GoGear RaGa (5)Foto Philips GoGear RaGa (6)Foto Philips GoGear RaGa (7)Foto Philips GoGear RaGa (8)Foto Philips GoGear RaGa (9)

De Philips GoGear Raga is een digitale audiospeler met een opslagcapaciteit van 2GB of 4GB. Welke muziek je luistert wordt weergegeven op het 3-regel LCD-display. De RaGa ondersteunt MP3-, WAV- en WMA-bestandsformaten en is alleen compatibel met Windows 2000/XP/Vista. Dankzij de aanwezige 3,5 mm poort kan je alle standaard headsets op de RaGa aansluiten. De speler is verder uitgerust met een Equalizer-funcite waarmee automatisch de optimale geluidsfrequentie wordt ingesteld bij de door jouw gekozen muziekstijl. Volgens Philips heeft de GoGear RaGa, net als de GoGear Spark, een gebruikstijd van 27 uur.

Philip GoGear Raga 2
De tweede generatie Philips GoGear Raga (afbeelding 3-4) (4GB) heeft een vernieuwde fraaiere aluminium afwerking in plaats van de zwarte plastic behuizing van het origineel. Het 3-regelig zwart-wit scherm is op dit model vervangen door een kleurendisplay. Nieuw is verder de toevoeging van FM-radio en de meegeleverde Philips Songbird-software waarmee je al je media kan opzoeken, afspelen en synchroniseren.

Philip GoGear Raga 3
De derde generatie Philips GoGear Raga (afbeelding 5-7) (2GB of 4GB) heeft wederom een geheel vernieuwde (plastic) behuizing. Ook dit model ondersteunt de Philips Songbird-software. Daarnaast kan je op de Raga 3 gebruik maken van de LikeMusic-functie. Deze optie analyseert nummers in je muziekbibliotheek en zoekt naar overeenkomsten, waardoor je eenvoudig afspeellijsten kan maken met nummers in dezelfde muziekstijl.

Philip GoGear Raga 4
De vierde generatie GoGear Raga (met 2GB of 4GB geheugen en uitgevoerd in het zwart, rood, blauw of paars) (afbeelding 8-9) heeft een nog iets compacter en afgeronder design dan het derde model. Dit model ondersteunt FastCharge, waarmee 6 minuten opladen genoeg is voor een speeltijd van 60 minuten.

Prijzen en beoordelingen Philips GoGear RaGa

De goedkoopste Philips GoGear RaGa kost op dit moment (los) € 37,62. Kijk in het Philips GoGear RaGa prijzenoverzicht voor actuele Philips GoGear RaGa aanbiedingen. Er is geen beoordeling van de Philips GoGear RaGa voorhanden.

Specs en varianten van de Philips GoGear RaGa
GoGear RaGa - 2GB(2 GB opslag)

GoGear RaGa - 4GB(4 GB opslag)