Advertisement
menu sluiten
Hoofdpagina Nieuws tips testen
Telefoons Audio Tablets navigatie camera's e-readers Wearables
zoek

Polaroid GSM: echt of fake?

Polaroid GSM: echt of fake?jan 11In de PortableGear brievenbus lag vandaag een flyer van het kantoorartikelenbedrijf Bruneau met daarop een advertentie voor de Polaroid GSM, een toestel dat vermoedelijk niet echt van Polaroid is.

De Polaroid GSM beschikt, aldus de flyer, over een dualsim-functionaliteit, een touchscreen, een 1,3-megapixel camera, een mp4-speler en "WAP internet" (een internetstandaard die niemand meer gebruikt en vooral herinnerd wordt om de traagheid en hoge kosten). Op de site van Polaroid is niets over dit model te vinden, dus waarschijnlijk is deze "Polaroid GSM" een fake-model uit Azie waarvoor ongeoorloofd gebruik is gemaakt van de Polaroid-merknaam.

Polaroid GSM
Polaroid GSM

Uit Azie komen vaker schaamteloze kopieen van telefoons. Zo toonde op het Mobile World Congress 2010 Konka enkele namaak-Nokia modellen. Bekender is de Chinese fabrikant Meizu, die regelmatig door Apple wordt aangeklaagd omdat de producten wel erg veel op iPhones en iPods lijken.

Naschrift: het lijkt hier mogelijk toch om een echte Polaroid-telefoon te gaan. Dat meldt in elk geval Allison Matthews van persbureau Weber Shandwick, dat Polaroid vertegenwoordigt, na navraag van PortableGear. Zij schrijft: "ja, dit is een Polaroid-telefoon. Deze wordt verkocht in Nederland, Belgie en Luxemburg". Meer dan deze schaarse informatie wordt echter niet verstrekt.

12 januari 2011 - 11:12
Dossier: Gadgets
Bron: PortableGear

Reacties

ik heb ook zo'n gsm gekregen met een bestelling bij BRUNEAU. Tot hier toe had ik er nooit problemen mee maar sinds een week vraagt hij altijd "mettre le fuseau horaire ? jour? zels als hij niet aan het werken is. in de "gids voor gebrijkers " heb ik niets gevonden. ik heb alles al geprobeert, zonder resultaat.kan iemand mij helpen? Dank in voorbaat ik ben frans tallig met schrijftelijk veel fouten maar ik begrijp het nederlands.DE COSTER Rigarda 5/8/2015 - 5 aug 2015 13:05

heb ook zo'n polaroid prog40 via Bruneau.Werkt gord,maar heb hem laten vallen en glas van scherm gebroken.Iemand die zijn niet werkend toestel aanbied om het glas te kunnen herstellen?jan - 19 jan 2014 17:48

Klopt en ze hebben nog een ander toestel dat te koop is bij Blokker. Maar als er wat is krijg je een code en moet je je toestel naar het buitenland sturen. je kunt hem niet bij de Blokker ruilen of terug brengen. Dus een goede raad begin er niet aanJacques - 2 jan 2014 16:34

Mijn Schoonvader heeft een Polaroid Pro G40 gekregen, alleen als ik naar de app store 'get nogwat' ga, dan kan ik wel apps zoeken maar op moment dat ik ze open, opent hij de browser en niet Whatssapp. Oplossing?? Op de site van polaroid zelf staat ook geen enkele telefoon en de handleiding is 1 grote flop. Ik ben wel een beetje goed met computers en telefoons, als deze door middel van een hack of iets wel zijn werk kan doen.. zou super handig wezen. Ik snap dat ze deze prut telefoons 'weggeven' want het is een floppertje!Nienke - 20 dec 2013 19:58

update ervaring: heb deze gsm een uurtje geleden tegen de muur gesmakt.
moest constant kalibreren na een aantal keren dit gedaan te hebben flipte die helemaal door.
geraakte zelf nog niet meer in het menu.
smashing time then:-)
zo bij deze heb ik een goede 2 maanden kunnen bellen met dit toestel.
langs ??n kant wel spijtig omdat het menu gebruiksvriendelijk is voor de rest not now not any time anymore.
terug een samsung aangeschaft.
man zalige snelheid bij het aanraken touchscreen helaas moet ik nu op cursus hoe dit werkt maar neem ik er graag bij.
zelf zeg ik nu bay bay polaroid het was van korte duur.johan - 27 nov 2013 22:28

Ik heb ook zo'n gsm van bruneau, hoe kan je daarmee op internet? Gaat dat als je geen abonnement hebt maar wel draadloos internet in huis? Er komt altijd op "verbinding niet beschikbaar" en als ik op het Facebook icoontje klik "msdc niet aanwezig"...Catherine - 19 nov 2013 19:35

Tja, als je enkel belt met een "smartphone" kun je inderdaad niet veel problemen hebben...JANTJE - 6 nov 2013 15:57

ik gebruik een gsm waarvoor het dient.bellen dus.
heb dit toestel al 3 maanden en ben er heel tevreden van.
betreft de computer vind het toestel niet moet je de oorzaak bij je computer zoeken.bij mij werkt alles zoals het moet werken.
voordien een samsung gehad,om zot te worden hoe dat werkt.johan - 6 nov 2013 10:17

Ik heb vandaag mijn polaroid gsm gekregen bij mijn bestelling. Prachtig toestel en alles wat ik nodig heb kan ik er mee emailen,internetten,gmail alles werkt perfect en zo snel als mijn nokia die na 1 jaar niks meer deed.Rudy - 30 jul 2013 09:17

@JANTJE: idd Jan,enige mogelijkheid is de geheugkaart laten lezen door jou pc.tom - 24 jul 2013 12:26

De derde (!! - na 2 omruilingen) werkt naar behoren. Het blijft echter een mysterie hoe je bestanden, bvb. foto's van de SD-kaart op de computer kunt zetten. De computer herkent ergens wel de verbinding, maar daar stopt het zowat...Je kunt ze enkel naar een mail account versturen, of de kaart uithalen en in een kaartlezer steken. HELP !!JANTJE - 22 jul 2013 19:57

Ik kan de gsm niet eens opladen, ik steek de stekker erin en er gebeurt niets! Android, niets van te vinden. Kan geen apps downloaden! Als ik wil typen en ik druk op de o komt er een m, ... Slechtste gsm ooit!Louis - 19 jul 2013 11:05

Omdat het 2de Bruneau-toeste ook defect bleek (zie mijn post hieronder van 22 mei 2013 ) hadden ze beloofd om het een 2de keer om te ruilen. Nu, een week of zes later heb ik er nog altijd niks van gehoord. Geen omruiling meer blijkbaar. Niet erg .. Toestel is toch rommel. Bruneau zou zich moeten realiseren dat ze met dit soort prullen niemand een plezier doet. De klant niet en zichzelf ook niet. Ze zouden beter gratis artikelen geven die goedkoper ogen maar kwalitatief beter zijn.Ray J. - 17 jul 2013 11:55

Heb hem net teruggestuurd. Niet te doen !!John - 16 jul 2013 13:51

ik krijg mijn gsm zelf niet aan , kan iemand mij helpen?tiboo termote - 14 jul 2013 09:28

Wie heeft een deftige handleiding van dit toestel? Heb ook een toestel van trends abonnement....Maria - 24 jun 2013 19:40

heb een telefoon gekregen bij knack kan er echter niet mee op internet heb telenet king kan mij iemand helpen? bedankt Fransfrans - 17 jun 2013 21:01

Het is duidelijk dat Bruneau Niet naar de kwaliteit van deze telefoon heeft gekeken. Beschamend om klanten te lokken met een dergelijk toestel. Alle ontvangers zouden een degelijke gebruiksaanwijzing moeten ontvangen of nog liever...... een echte smartphone. Ze weten ons wonen...:)John - 13 jun 2013 15:21

Michel, menu-Instellingen-telefooninstellingen-TAAL. Kies hier uw taal.Vddriessche - 13 jun 2013 08:36

Smartphone my ass!!! Wie de polaroid prox7wb een smartphone durft te noemen is een oen! Weg ermee, ik wil em zelf nog ni opladen. Gaat terug vanwaar het komt. En dan durven ze reclame maken voor SMARTPHONE !Bart - 12 jun 2013 21:42

Hoe kan ik foto's overzetten op mijn pc. Lukt mij niet om een deftig programma te vinden  Wie kan mij helpen ..en bedankt op voorhandWILLY - 12 jun 2013 20:51

Om programma's zoals de Opera mini browser te installeren op deze Polaroid GSM zoek je .vxp installatie-bestanden voor de juiste resolutie (240x320) en stuur ze via bluetooth naar je GSM. Open de File manager op je GSM, ga naar de map Received, klik op 'Options' dan op 'Install'. Als het programma compatibel is kan je het nu openen via het (start)menu.Eddy - 11 jun 2013 20:12

Het is een grote schande voor Polaroid zo'n toestellen te maken. Het beeld van de foto's is echt lelijk.Amai polaroid. Geen dataverbinding,geen app en meer. En bij iedere klant is er een ander probleem. Hoeveel toestellen zijn er al terug gekomen?!! Veeeellll...Gert - 25 mei 2013 07:12

Ik heb bij mijn Trends abonnement en Plaroid PROX7WB ontvangen. Batterij opgeladen, sim-card ingestoken, maar de taal is frans. Ik heb al wat gezocht, maar met mijn beperkte kennis en minimale handleiding, lukt het me niet om naar nederlands over te schakelen. Iemand een idee?
bdanktMichel - 23 mei 2013 16:00

Bruneau heeft mijn eerste defecte apparaat omgeruild. De omruiling verliep vlot. Het touchscreen lijkt nu goed te werken. Alleen .. loopt het toestel nu regelmatig vast. Het blokkeert en ik kan hem zelfs niet meer afzetten, enkel door de on/off-toets heel lang in te drukken gaat hij uit. Dus 2de toestel lijkt ook defect.. Eerlijk gezegd, ik heb er al teveel tijd ingestopt. Ik zou een 3de toestel kunnen vragen maar eigenlijk heb ik meer zin om dat ding gewoon in de vuilbak te kieperen ... Soms is gratis n?g te duur ...Ray J. - 22 mei 2013 12:07

Ik heb ook zo'n polaroid Prog40C. Ik kan geen ??n enkele app instaleren. Ook niet inloggen met googleacount. En ik kan ook niet op internet met de dataverbinding. Met wifi kan ik wel surfen. Anders werkt alles goed.Gert - 22 mei 2013 05:27

Heeft er iemand de drivers van de prog40c? Ik ben namelijk opzoek naar de drivers ervan. Weet iemand hoe de google apps op dit toestel kan plaatsen?Compupat - 22 mei 2013 00:28

weet iemand hoe men apps kan plaatsen op de prog40c ? het lukt mij niet.patrick - 21 mei 2013 22:32

Sim kaart is gelukt,helaas ben ik een a compu en /tel geval. Heb na 10 jaar afscheid genomen van mijn samsung e 300 dus loop achter op it gebied,. Jammer is dat de beschrijving van de fabrikant zeer summier is ,weet dus niet goed alle opties te gebruiken dus ga maar eens op internet kijken hoe het werkt.J.Holman - 17 mei 2013 17:32

Ik heb een gratis Polaroid PROG40C smartphone gekregen bij een bestelling van Bruneau.
Helaas werkt het touch screen niet goed. Sommige 'toetsen' kan je gewoon niet indrukken (zelfs afsluiten op de normale manier lukt niet omdat ik niet op OK kan drukken). Tekst typen lukt ook niet omdat de verkeerde letters verschijnen.
E-mail naar Bruneau gedaan om om te ruilen. Ze vragen of ik een calibratie van het touch screen gedaan hebt omdat dit meestal zou helpen. Ik ga dit eens proberen als ik die functie ergens kan vinden, maar ik vrees ervoor dat dit gaat helpen want een groot deel van het scherm lijkt mij totaal 'ongevoelig' ...Ray J. - 16 mei 2013 13:10

Polaroid gsm is leuke opsteker, en gratis nadat mijn duur toestel Nokia X6 er na 2 jaar en 3 maand gewoon geen kick meer gaf. Kan er gemakkelijk mee sms'en, mee surfen, foto's nemen, mails opladen. Alleen apps downloaden moet ik nog even opzoeken ... Is android.systeem moet dus te vinden zijn. Handleiding heb je niet nodig.... Is gewoon standaard smartphone. Als ik klein punt van kritiek moet geven, klankkwaliteit bij bellen kan beter. Maar is gratis... Dus waarover zagen?Benny - 14 mei 2013 08:00

@J. Holman: gewoon de achterkant licht naar boven schuiven.Vital R - 11 mei 2013 08:35

Heb ook zo een mooi geschenk gekregen en ben al dagen bezig om alles in te stellen .meeste lukt wel .
Kan mij iemand helpen om er achter te geraken hoe ik zonder headset kan bellen .heb alleen een hoorbare beltoon maar hoor de persoon niet praten .kan allen via de oortjes iets horen .Ook de radio werkt alleen zo .Mss zie ik iets over het hoofd maar het lukt niet om geluid te krijgen.Krijg hem ook niet via bluetooth op de wagen ingestelt,nochtans is dit ingeschakelt.
Hopelijk op hier een antwoord te vinden want anders vliegt hij ergens in een kast en ga ik een nieuw toestel kopen .hille - 10 mei 2013 18:08

Hoe krijg ik de simkaart in mijn polaroid 2.3--PROZ660
Is geen beschrijving bij hoe ik hem open moet krijgenJ.Holman - 10 mei 2013 17:30

Helaas heb ik ook zo'n telefoon. Nergens kan je een uitleg downloden. Dus een verjaard model?Anny - 29 apr 2013 13:29

Hoe moet ik de instellingen of zo aanpassen om toch te kunnen surfen? Ik vind het echt niet ... Moet ik iets extra installeren of downloaden?anneleen - 20 apr 2013 19:30

Ik heb de dual card sinds vandaag...
Heb al aardig wat kunnen installeren en juistzetten... Ook het interent.

Hij werkt bijna exact hetzelfde als Blackberry alleen zit er geen handleiding in het toestel wat Blackeberry wel heeft...

Internet is iets trager dan Blackberry maar zeker haalbaar... Straks nog email functie configureren maar voorlopig gaat hij zeker niet de vuilbak in.Sharon - 18 apr 2013 17:06

heb hem kadoo gekregen bij Unigro, werkt perfect als telefoon voor mijn dochter. je kan toch niet verwachten dat dit toestel dezelfde capaciteiten heeft als een toestel van 200??tom - 4 apr 2013 11:19

Heb ook een smartphone via Knack ontvangen. Dacht hem als cadeau te geven aan mijn kleinzoon maar na twee dagen toont dat ding niks anders dan een 'volle batterij'-icoon. Opstarten gaat echter niet. Iemand raad? Of gewoon terugsturen naar de uitgeverij?Vital R - 14 mrt 2013 16:11

Mijn PROY7WB PR 003 geeft bij het opladen na een tijdje een oplaadfout. Voor hulp al bedanktRoger - 13 feb 2013 19:00

ook zo'n PROX11B gekregen, waarbij en niet te gebruiken handleiding.Zoek dus uitgebreide handleiding in FR of NL of Eng.
Dnk bij voorbaatDirk M - 9 feb 2013 09:49

polaroid smartphone PROX7WBPR003 als geschenk gekregen bij een knack abonnement - bijgeleverde handleiding is te klein en niet bruikbaar - kan iemand mij laten weten waar ik een degelijke handleiding kan bekomen of downloadenluc - 31 jan 2013 11:14

Zit hier met een Bruneau Polaroid PRO600PR001. Na een week zoeken, raak ik niet op internet, krijg ik mijn emails niet te lezen, enz. Volg de instructies maar lukt niet. Kan iemand me helpen aub.Huguette - 1 jan 2013 09:15

Ik ben er al een ganse week mee bezig en probeer de GSM te blokkeren maar het lukt me niet.
Nog nooit zoveel moeite gehad om alles op orde te zetten zelf bij het invoegen van een telf begint hij direct te bellen. ongelooflijk slechtWilly - 17 dec 2012 18:55

Stomme vraag-ik vind nergens hoe men de gsm polaroid Prox118 open maakt om Sim en batterij in te steken??
Kan me iemand helpen?Herman - 25 sep 2012 12:06

voor iedereen die problemen heeft met het meegeleverde kabeltje, Nokia heeft een zelfde zowel voor auto als thuis gebruik en het kost niet eens zoveelpatty - 21 sep 2012 09:07

Kreeg mijn cadeau bij bestelling in Frankrijk. Was best tevreden, maar ook ik heb probleem dat kabeltje aan telefoonkant stuk is, dus kan nu niet meer opladen. Contact met klantaernservice polaroid: kan een nieuwe lader kopen voor 14.95. Weet iemand of een ander merk USB kabeltje erin past?Marieke - 24 aug 2012 11:18

Heb ook een polaroid telefoon gekregen, helaas is het stekkertje om hem opteladen kapot.Geprobeert om een nieuw snoertje te bemachtigen, ene kant USB andere kant????? niemand weet het. Heeft iemand een snoertje voor mij?????conny - 24 jun 2012 20:42

Die PRO1021 wordt ook verkocht door postorderbedrijf Unizo, voor de -volgens hen- weggeefprijs van 29,99 euro op voorwaarde dat ge ook nog iets anders koopt. Als ik het zo lees: is dat geld niet waard!Loran - 15 jun 2012 03:07

heb bij mijn bestelling ook een polaroidpro102 duo cim kaart.
kan er mij iemand zeggen hoe ik op internet graak !!
telkens zegt mijn tel .. verbinding mislukt..
kan iemand mij helpen ?
groetjescharel - 19 apr 2012 11:16

@Stef, contacteer mij op annmatthyzen@hotmail.comannmatthyzen - 13 mrt 2012 07:01

Aan allen die nog een (Bruneau) Polaroid prox64bpr001 in hun bezit hebben (en niet gebruiken) : ben je bereid hem weg te geven voor educatieve doeleinden (ik haal er onderdelen uit om elektronikakitjes te maken voor mijn neefjes).
graag een seintje op frankvnk@yahoo.comFrank - 9 mrt 2012 22:01

@ann, sorry voor mijn late reactie, de melding van je reactie was bij de spam verzeild geraakt. Hopelijk heb je het toestel nog niet in de vuilbak gekieperd. Waar en wanneer kan ik die telefoon komen halen?stef - 8 mrt 2012 10:12

Best, mijn Polar werkt perfect, alleen moet je alles van internet afhalen zoals ringtones en spelletjes en de batterij gaat zolang mee als aangegeven staat in het boekje.Spriet - 27 feb 2012 14:22

@ Stef ge moogt mijn toestel hebben voor mij is het toch waardeloos anders gaat het binnenkort de vuilbak in.ann - 2 feb 2012 14:10

Ik heb een probleem met het (usb)laadsnoer van de proa618pr001. De stekker aan de kant van de telefoon is stuk.Mocht er iemand uit het Antwerpse één te geef hebben, graag een seintje.stef - 2 feb 2012 13:54

ik kan er egt nix mee rot ding. kan nie eens spelletjes dowloaden... - 31 jan 2012 14:19

ik heb geen probleem want ik had er 2 ge kregen maar niet als kado zp gezegd kado maar heb 39 euro voor elk gegeven maar heb 1 keer gebruik maar was toen in orde alleeen kon geen games op installeren en heb alle 2 weg gegeven melly39 - 15 jan 2012 04:18

De laatste tijd heb ik problemen bij het bellen, namelijk op het moment dat de andere persoon opneemt, valt de GSM uit (blanco scherm). De paar standaard beltonen beginnen mij ook op mij systeem te werken. Surfen op internet is blijkbaar toch niet mogelijk bij een aanwezige Wifi-verbinding.
Kortom, beter dit toestel gratis weggeven of nog beter in de vuilbak dumpen.Sam - 14 jan 2012 11:09

Goeden dag,
Polaroid PRO1021, kan iemand me zeggen hoe ik het geluidsniveau van de gesprekken kan aanpassen.
Is het mogelijk om op speaker te zetten?
Alvast bedankt.Sjonny - 13 jan 2012 22:24

Heb die Polaroid na aankoop ontvangen, en moet zeggen dat dit rotding direct blokkeerd.
Maar het is niet zo dat je iets besteld en dan een cadeaux ontvangt, dat dit dan niet hoort te werken. Dat is oplichterij, en dat is hier voor zo ver ik weet oplichterij. Ik stuur hem dan ook op, met de bedoeling een deftige gsm te ontvangen, zoniet zal ik hier een rechtszaak voor opstarten. En de kranten zullen hier ook zoet ruiken. Kennes - 13 jan 2012 22:12

wie kan mij vertellen hoe ik de oproeptoon kan wijzigen? Ben of blond of kijk er gewoon overheen. Wie oh wie???lies - 1 jan 2012 16:14

Idd, ik heb hem ook gekregen, maar 0.0 waard. snel versjaggeren aan de hoogstbiedende of de vuilbak inTony Sch - 29 dec 2011 08:05

Hij is het net niet voor een Polaroid had ik wel een beter apparaat verwacht ben al 2 avonden bezig om internet te instal eren zonder succes Hij was gratis maar dat is een ramp ding nog 1avond en hij gaat de vuilnisbak in . JammerKees - 14 dec 2011 22:22

verkoopsformule van Bruneau zou ik kunnen begrijpen moesten dit waardevolle cadeaus zijn; nu gaat het steeds om minderwaardig materiaal en is dit juist de reden om niets meer te kopen en hun e-mails via spam niet meer te moeten deleten!!rvdl - 26 nov 2011 14:49

Misty - 7 nov 2011 16:05
ja, bruneau geeft zo vaak ROTcadeaus van zeer slechte kwaliteit. En de prijzen van hun kantoorartikelen zijn - als ik vergelijk bij dergelijke firma's - zeer hoog (omdat je een cadeau "gratis" krijgt waarvoor je uiteindelijk betaalt!). ik koop nu niets meer bij bruneau. de GSM die ik vandaag kreeg ga ik niet in gebruik nemen ná alle commentaren die ik hier lees!!! En hij werd geleverd zonder T-Flash card. Dat is niet normaal, denk ik. Moet je zoiets apart bijkopen???

misty tf card krijg je meestal niet bij het gsm die moet je apart kopenmelly39 - 7 nov 2011 19:48

ja, bruneau geeft zo vaak ROTcadeaus van zeer slechte kwaliteit. En de prijzen van hun kantoorartikelen zijn - als ik vergelijk bij dergelijke firma's - zeer hoog (omdat je een cadeau "gratis" krijgt waarvoor je uiteindelijk betaalt!). ik koop nu niets meer bij bruneau. de GSM die ik vandaag kreeg ga ik niet in gebruik nemen ná alle commentaren die ik hier lees!!! En hij werd geleverd zonder T-Flash card. Dat is niet normaal, denk ik. Moet je zoiets apart bijkopen???Misty - 7 nov 2011 16:05

Ik heb deze gsm sinds vorig jaar, ook bijgekregen bij bruneau. Ik gebruik hem enkel als reservegsm (nu dus aangezien mn andere kapot is). Een aanrader is het zeker niet, smsen durrt uren. Mensen klagen dat als ze me bellen, ze een echo horen...maar voor de rest valt hij redelijk mee.
De batterij gaat lang mee, had zelfs een 2e erbij gekregen dus laad ze steeds te samen op en als de ene plat is, heb k steeds nog een reserve.
Kvind raar dat mensen niet weten hoe ze moeten deblokkeren want die van mij zegt gewoon wat ik moet indrukken om te deblokkeren (eerst "toets links" dan toets"*")
en ik vind het heel handig dat ik een alarm erop kan zetten voor s'morgens, de gsm dan uitschakel en toch wakker gemaakt word :o)Kim - 3 nov 2011 14:37

mijn batterijen zijn direct leeg en laden niet bij , niet tegenstaande ik het zeer weinig gebruik .
wat moet ik doen , waar vind ik batterijen en wat is de prijs ervanPinnemuts.kat - 28 okt 2011 14:39

@ nadia
heb hem ook gekregen en heb me er ook al aan doodgeërgerd.
Blokkering opheffen doe je door op de back toets (linkse streepje vanboven) te duwen en daarna op space.Glenn - 10 okt 2011 22:46

tot hiertoe heeft het gewerkt ,weliswaar met veel zelfverzonnen middeltjes (geen gebruiksaanwijzingen bij het toestel)
Maar at als de lithium batterij begeeft, waar kan je een niuwe batterij bestellen??jvhauw - 8 okt 2011 18:31

Heb ook zo'n exemplaar gekregen bij de bestelling. Heb me er al dooooood aan geërgerd. Je kan bv. wel je toetsen blokkeren, maar kan iemand me ook vertellen hoe je die weer moet deblokkeren??? Enkel mogelijk door batterij eruit te halen ???Nadia Vets - 8 okt 2011 15:23

lia ik heb net gaan kijken op die site de zelfde gsm word beschreven : PROA54BPR: Mobile Phone

Description
2,4" mobile phone Dual SIM - Dual Camera - WAP 2.0/GPRS internet explorer MP3/MP4 player - Bibandes - Bluetooth - FM radio - SAR / DAS GSM 900 : 0.64 W/kg - SAR / DAS GSM 1800 : 0.52 W/kgmelly39 - 7 okt 2011 05:20

Kijk een op de site van www.polaroid.com bij mobile phones. Waarschijnlijk even dubbelklikken, dan zie je onderstaande gsm. Precies dezelfde die Bruneau weggeeft !
You are here: Home > Products > Mobile Phones > PROZ500PR: Mobile Phone

PROZ500PR: Mobile Phone

USD$ 99.00

SKU: PROZ500PR

Limited availability.

Color: Choose a Color Black
Where to Buy: Local Search

Register
Description
2,3" mobile phone
Dual SIM - Dual Camera - JAVA function - WAP 2.0/GPRS internet explorer
MP3/MP4 player - Quadribandes - Bluetooth - FM radio -
SAR / DAS GSM 900 : 1.21 W/kg - SAR / DAS GSM 1800 : 0.448 W/kg
Heb de telefoon net binnen, ga eens kijken welke waar of onwaarheden verteld worden op de site !
Lia - 5 okt 2011 05:21

Bart - 24 sep 2011 13:12
Ik heb deze gsm ook ontvangen maar hij wil zelfs niet aan. Na een nacht opladen en sim erin heb ik nog niets op het scherm gekregen. Zit daar wel enige electronica in?!!

Bart dan heb je toevallig een toestel die niet werkt hebt gekregen melly39 - 27 sep 2011 02:48

Ik heb deze gsm ook ontvangen maar hij wil zelfs niet aan. Na een nacht opladen en sim erin heb ik nog niets op het scherm gekregen. Zit daar wel enige electronica in?!!Bart - 24 sep 2011 13:12

Melly39: Bedankt voor uw antwoordje maar ik heb ondertussen ontdekt wat het probleem is. Oude sim-kaarten werken niet bij deze Smartphone. Met mijn nieuwe sim-kaart geen probleem maar nu zoek ik hoe ik zonder kosten kan surfen op het internet. Bij mijn andere Smartphone van Samsung kan ik via de functie connectiviteit een draadloos netwerk kiezen.Sam - 12 sep 2011 17:29

Ik heb ook deze gsm en ik ben er zeer tevreden over. Werkt prima !meisjecindy - 12 sep 2011 09:37

Sam - 7 sep 2011 14:13
Ik kan niet inloggen met mijn SIM. Er komt altijd een boodschap 'enkel alarmoproepen'. Wat doe ik verkeerd?

SAM WAARSCHIJNLIJK VERKEERDE SIMKAART PIN PROBEER JUISTE PIN IN TE GEVEN melly39 - 11 sep 2011 19:15

Ik kan niet inloggen met mijn SIM. Er komt altijd een boodschap 'enkel alarmoproepen'. Wat doe ik verkeerd?Sam - 7 sep 2011 14:13

Op internet geen handleiding te bespeuren van de Smartphone PROZ500. Ik kan er nochtans niet mee werken... Smileys zijn al niet mogelijk in berichten, Facebook en MSN blijken niet te werken.... Wie kan mij helpen?Jeroen - 6 sep 2011 08:26

polaroid proz500pr003, smartphone, weet iemand iets over een gebruiksaanwijzing?truus - 1 sep 2011 20:30

ik koop al mijn kantoormateriaal bij DE BOECK BVBA uit Deurne en vind service belangrijker dan alle prullen die je bij de grote spelers bijkrijgt !!! deze betaal je er toch bij niets gaat boven service joehoe!!!!!!!!!herman - 22 aug 2011 15:03

@ wyckmans, ge moogt de mijne hebben incl. lader , zone bazar ligt in mijne weg grtzann - 19 aug 2011 17:13

de laderdoet het niet , waar vind ik een andere LADER,wyckmans - 18 aug 2011 16:35

Ben op zoek naar een gebruiksaanwijzing voor de mobiele telefoon Polaroid PROX 64BPR001. Wie kan mij hier aan helpen?Marie - 30 jul 2011 09:34

Heb al vaak bij Bruneau bestelt en de cadeau'tjes zijn soms wel leuk meegenomen.

Voor de zaak bestel ik dus bij Bruneau of ga ik naar Makro, als ik er niet raak dan is het een online bestelling. Dit natuurlijk voor minstens het bedrag zodat ik geen transport moet betalen. Er is altijd wel iets in een bedrijf nodig. En de gratis gadgets zijn altijd mooi meegenomen. Niet altijd nuttig of bruikbaar maar leuk meegenomen. Wat ik niet kan/wil gebruiken of al heb gaat in een doos voor cadeau weg te geven. (vrienden, familie, klanten, tombola, ...) vroeger kochten we voor tombola prijzen altijd ook zulke low budget cadeau's maar nu krijg ik ze zelfs bij mijn bestelling.
Deze GSM met Dual Sim lijkt mij persoonlijk handig voor de 2 simkaarten. Zo kan ik een Nederlands GSM sim erin en gelijk een Belgische Sim => altijd bereikbaar voor klanten. Ballonplooien.net - 2 jul 2011 21:16

Hier wordt nogal danig veel kritiek geschreven over Chinese producten terwijl iedereen blijkbaar vergeet dat bijna alles wat wij heden ten dage gebruiken ook uit China komt. Er zijn inderdaad slechte producten vanuit China op de markt maar ook ontzettend goede. Ikzelf doe invoer van electronica vanuit China op groothandelsniveau. Mijn klanten krijgen van mij een goed product, een goede service en vooral een heel voordelige prijs. Uiteraard gaat ook soms bij ons iets stuk. Hiervoor geven wij een uitstekende garantie Dit alles maakt de Chinese producten veel meer waard dan wat hier over het algemeen wordt verteld.erik - 23 jun 2011 14:06

@ Pe : groot gelijk, dikken brol, zou het affront niet willen zoiets cadeau te geven aan vrienden zoals Simon doet , uiteindelijk betaal je het er toch bij.ann - 16 jun 2011 14:55

Nou Pe, dan moet jij je rekening gewoon eens op tijd betalen. Ik bestel voor redelijke bedragen per jaar kantoorartikelen, ga meestal naar Office-Centre. Ik stap nu over op Bruneau, prijs maakt niet uit en wel mooi gratis cadeaus erbij (o-c nog nooit wat gekregen). Krijg een navigatiesysteem en deze telefoon. Natuurlijk zal de kwaliteit te wensen over laten, maar kijk een gegeven paard ook niet zo in de mond. Ik heb het niet nodig, maar geef de cadeaus lekker weg. Altijd makkelijk voor een verjaardag zo'n navigatie op de plank. Zo moet je er mee omgaan m.i.simon - 16 jun 2011 11:27

Mensen let op met Bruneau!! het is een levendig incasso bereau dat erop los factureerd. De camera's en artikelen zijn alleen maar lokkertjes.Pe - 13 apr 2011 12:46

Ann, Linksonder Menu - 10 instellingen -3 telefooninstellingen - 2 taal en je kan kiezen tussen Nederlands, Frans, Engels, Duits, Spaans en Italiaans. Een firma als Bruneau geeft cadotjes: een chinees verouderd en niet meer verkoopbaar mobieltje (Sciphone???) met de troetelnaam Polaroid erop. Polaroid (gebruik onder licentie) is een handelsmerk van PLR IP Holdings LCC die het product niet fabriceert en geen garantie of support verleent. Het product wordt geproduceerd, verdeeld en verkocht door Marked Maker Brand Licensing uit Frankkrijk. Het gegeven paard van B...... mag je niet in de bek kijken, maar als je het koopt heb je zeker recht op de technische gegevens, support en garantie. Fien - 15 mrt 2011 11:18

zeker niet voor snelle mensen iemand zei: alleen te koop in belgie nederland en luxemburg? waarom kan hij dan geen vlaams? ik kan hem zelfs niet aan mijn jongste dochter geven ...ben wel teleurgesteld had iets meer verwacht van een bekende firma als bruneau..ann - 14 mrt 2011 17:12

kan men games of apps downloaden op deze gsm ? zoja welke soort java of symbian of android ?melly39 - 14 mrt 2011 03:02

Polaroid, made in China, ingevoerd door een Franse firma met telefoonnummer zonder adres en zonder website. Garantie en support mag je dus vergeten! Bellen met een licht storend geluid op de achtergrond en smsen kan, geluidskwaliteit MP3/4 is matig, internetten is WAPpen en dus zeker niet hedendaags. Toestel wordt verkocht van 0 tot 39.90 euro. Op tweedehandssites betaal je hiervoor soms twee maal zoveel, dubbel bestolen en bedrogen is dan ook het kenmerk van tweedehandshandel! Fien - 12 mrt 2011 17:39

Ik heb deze mobiel en hij bevalt me goed, je moet er gewoon niet te veel mee downloaden ofzo, mijn touchscreen werkt uitstekend en hij heeft aardig wat mogelijkheden...Wouter - 9 mrt 2011 12:38

Met wat improvisatie en geluk,kon ik via Mobistar het toestel aan het werk krijgen Zelfs een geheugenkaart kan worden gebruikt,om eventueel Fotos,muziek etc op te ladenjan - 8 mrt 2011 16:27

vaak rotzooi als je het gratis krijg. niet aan beginnen.bakker - 27 feb 2011 13:00

@bozjemoi misschien heeft het ding wel "mogelijkheden". Maar die heb ik dan niet kunnen gebruiken, gewoonweg omdat het toestel na 1 week al stuk was! sarah - 22 feb 2011 23:00

Geen ECHTE Polaroid??? In deze tijd vliegen de OEM geproduceerde producten om je oren en zijn veel "merken" alleen nog maar stickers op een product van een ander. VW Sharan = Seat Alhambra = Ford Galaxy. Toyota Aygo = Peugeot 107 = Citroen C1. Je Sony televisie komt ook niet meer uit Tokyo maar uit Slovenie en in goedkope B&O zit hetzelfde binnenwerk als in een Nordmende of Saba, nl. een Thomson. Lekker belangrijk dus allemaal.Jan - 22 feb 2011 15:11

ik ben van belgie en heb ook polaroid smartphone weet er iemand welke bestuursysteem het heeft ? ik heb geprobeerd om spelletjes te installeren maar het zegt niet ondersteund .mieke - 19 feb 2011 02:51

Tja wat verwacht je eigenlijk van een gratis of zeer goedkoop toestel, heb er hier ook eentje en met een beetje het boekje volgen en een beetje improvisatie werkt alles echt wel en voor de prijs kan je echt niet aan de klaagmuur gaan staan, een Ipod kost toch veel geld. Dus mondje dicht eens goed handleiding lezen en dan zal je zien dat dit prulletje veel mogelijkheden heeft. bozjemoi - 18 feb 2011 23:41

in 1 woord gezegd een FLUT ding, na 3 dagen was het touchscreen al stuk, als je gebeld word valt het beeld weg en doet die niets meer, waardoor je de batterij eruit moet halen en er weer in om hem opnieuw te laten starten en je hoort een echo als je met iemand praat. echt een waardeloos geval wat je in mijn ogen niet eens een telefoon mag noemen, zelfs gratis is te duur.Magritha - 11 feb 2011 15:10

Ik heb er ook een gratis bij mijn bestelling valt heel erg tegen.Theo - 30 jan 2011 13:02

Ik heb 'm nog geen week en ik ben hem al he-le-maal beu!! Het touch gedeelte werkt zeer traag en soms niet zoals je het zou willen. Bij een inkomend gesprek gaat mijn scherm helemaal vol strepen staan en kan je het toestel uitschakelen voor je het opnieuw kan gebruiken. Het is zeker geen toestel voor ongeduldige mensen, wees daar maar zeker van! Gelukkig was hij gratis, ik zou mezelf nooit vergeven als ik dit toestel zou gekocht hebben!Sarah - 23 jan 2011 20:22

Ik heb er net 1 bij een bestelling gekregen. Hij is anders dan op de foto in de folder. Ik heb m'n twijfels erover, maar ga 'm voor zolang maar gewoon alleen gebruiken voor bellen en smsen. (frans toetsenbord)Jen - 22 jan 2011 00:39

Heb er ook eentje, het werkt, daar is 't mee gezegd. Is idd handig om de 2 kaarten ff in te steken als ge op reis gaat of zo, is ie defect... niets verloren.