OSToesteleigen
Opslag MB
Scherm2,3" (174 ppi)
Camera2,0 megapixel
Foto Emporia Euphoria 1

De Emporia Euphoria is een seniorentelefoon die een 2,3-inch touchscreen combineert met een traditioneel nummeriek keypad. Het toestel beschikt aan de achterzijde over een SOS-toets, waarmee in één keer vijf vooraf ingestelde nummers kunnen worden bereikt. Daarnaast is de Euphoria uitgerust met een 2-megapixel camera (foto's zijn te delen via MMS) en een microSD-kaartslot (tot 16GB), waarop de foto's zijn op te slaan. Op het touchscreen kan snel je snel door foto's scrollen. Het toestel is verder voorzien van handige functies als Bluetooth (voor connectie met in-car handsfree kits), een vliegtuigmodus en een zaklamp. Tot slot is de Euphoria compatibel met Emporia's nieuwste oplader, welke gebruikt gemaakt van een unieke combinatie van microUSB en de 3,5mm audiopoort, waardoor er minder kans is dat de microUSB-oplader foutief wordt aangesloten en er schade ontstaat.

Specificaties

De grootte van het opslaggeheugen is onbekend. Dit geheugen is uitbreidbaar met een microSD geheugenkaart. Het vermogen van de accu bedraagt 1.350 mAh. Het toestel ondersteunt Bluetooth (voor draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten, zoals headsets). Foto's en video's maak je met de 2-megapixel camera. De camera op de Emporia Euphoria heeft geen flitser. De Emporia Euphoria is uitgerust met een TFT-scherm met een resolutie van 320 x 240 pixels. TFT (Thin Film Transistor)-LCD is een van de meest toegepaste schermtechnologieën voor elektronische apparaten. Deze technologie is relatief goedkoop en de schermen zijn bij normaal licht prima af te lezen. Nadeel is dat TFT-displays in fel (zon)licht vrijwel niet te zien zijn. De Emporia Euphoria is enkel verkrijgbaar in de kleur zwart.

Prijzen en beoordelingen Emporia Euphoria

Van de Emporia Euphoria staan op dit moment geen prijzen in de prijzendatabase van PortableGear. Er is geen beoordeling van de Emporia Euphoria beschikbaar.

Specificaties Emporia Euphoria