OSToesteleigen
Opslag MB
Scherm2,2" (128 ppi)
Camera0,3 megapixel
Foto Emporia CLICK 1 Foto Emporia CLICK 2 Foto Emporia CLICK 3

De Emporia CLICK is Emporia's eerste clamshell-telefoon, die qua design echter nog veel weg heeft van de eerder uitgebrachte Emporia ELEGANCE en ELEGANCE Plus. Tevens is het de allereerste Emporia-telefoon met een camera en een noodoproepknop. De camera is via een knop aan de zijkant eenvoudig te bedienen. Foto's kunnen gemaakt worden in landscape- (horizontaal) of portrait-modus (verticaal). Natuurlijk beschikt deze nieuwe mobiele telefoon over een sms-functie, een eenvoudig af te lezen display, gehoorapparaat-ondersteuning, makkelijke druktoetsen, een groot lettertype en simpele menunavigatie. Om het nog gemakkelijker te maken kunnen de drie belangrijkste telefoonnummers op speciale speed-dial toetsen voorgeprogrammeerd worden. Ook als de mobiele telefoon dicht is, kan je middels verlichte symbolen de batterij-indicator aflezen, zien of er een sms-bericht binnen is gekomen of een telefoontje gemist is. De extra luide speakers zorgen ervoor dat inkomende oproepen niet meer gemist hoeven worden. Dankzij de aanwezigheid van een camera behoort ook mms'en tot de mogelijkheden. Verder biedt de Emporia CLICK Bluetooth-ondersteuning voor draadloos contact met randapparatuur.

Specificaties

De Emporia CLICK heeft geen intern geheugen. Dit geheugen is niet uitbreidbaar. Het vermogen van de accu bedraagt 1.000 mAh. Het toestel ondersteunt Bluetooth (voor draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten, zoals headsets). Foto's en video's maak je met de 0,3-megapixel camera. De camera op de Emporia CLICK heeft geen flitser. De Emporia CLICK is uitgerust met een TFT-scherm met een resolutie van 220 x 176 pixels. TFT (Thin Film Transistor)-LCD is een van de meest toegepaste schermtechnologieën voor elektronische apparaten. Deze technologie is relatief goedkoop en de schermen zijn bij normaal licht prima af te lezen. Nadeel is dat TFT-displays in fel (zon)licht vrijwel niet te zien zijn. De Emporia CLICK is enkel verkrijgbaar in de kleur zwart.

Prijzen en beoordelingen Emporia CLICK

Van de Emporia CLICK staan op dit moment geen prijzen in de prijzendatabase van PortableGear. De Emporia CLICK is door 3bronnen getest met als (gemiddeld) cijfer een 6,3. Lees in het Emporia CLICK testoverzicht de testen

Specificaties Emporia CLICK

ProductEmporia CLICK
Aankondiging2011