OSToesteleigen
Opslag MB
Scherm2,4" (167 ppi)
Camera2,0 megapixel
Foto Beafon SL651A 1 Foto Beafon SL651A 2

De Beafon SL651A is een stijlvolle seniorentelefoon met een inklapbaar design. Dit model komt in het rood of zwart en heeft een helder OLED-buitenscherm aan de buitenzijde en en 2,4-inch kleurendisplay met hoog contrast aan de binnenzijde. Het toestel ondersteunt Bluetooth en biedt twee mogelijke regelbare lettergroottes, drie rechtstreekse snelkeuzetoetsen, een camera en ingebouwde zaklamp. De telefoon is compatibel met gehoorapparaten. Met de SOS-knop op de achterkant kunnen in geval van nood vijf nummers tegelijkertijd worden bereikt.

Specificaties

De grootte van het opslaggeheugen is onbekend. Dit geheugen is uitbreidbaar met een microSD geheugenkaart. Het toestel ondersteunt Bluetooth (voor draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten, zoals headsets). Foto's en video's maak je met de 2-megapixel camera. De camera op de Beafon SL651A heeft geen flitser. De Beafon SL651A is uitgerust met een TFT-scherm met een resolutie van 320 x 240 pixels. TFT (Thin Film Transistor)-LCD is een van de meest toegepaste schermtechnologieën voor elektronische apparaten. Deze technologie is relatief goedkoop en de schermen zijn bij normaal licht prima af te lezen. Nadeel is dat TFT-displays in fel (zon)licht vrijwel niet te zien zijn. Tot slot biedt de SL651A ook een FM tuner (voor overal en altijd gratis radio). De Beafon SL651A is enkel verkrijgbaar in de kleur zwart.

Prijzen en beoordelingen Beafon SL651A

Van de Beafon SL651A staan op dit moment geen prijzen in de prijzendatabase van PortableGear. Er is geen beoordeling van de Beafon SL651A beschikbaar.

Specificaties Beafon SL651A